Smycze reklamowe są bardzo dobrą formą reklamy danego przedsiębiorstwa. Mogą być elementem prezentu dla klientów, a także mogą być wykorzystywane przez pracowników danej firmy jako dowód na utożsamianie się z firmą, co także jest formą reklamy. Na smyczy możemy umieścić co tylko chcemy, na przykład logo firmy, adres, telefon, adres strony internetowej, motto firmy czy krótki opis czym się dana firma zajmuje. Prezent dla klienta jest świetną reklamą. Każdy człowiek lubi dostawać prezenty. Kiedy coś otrzyma, podświadomie zaczyna mieć poczucie zobowiązania, aby się odwdzięczyć. W biznesie odwdzięcza się na przykład robiąc u nas zakupy lub korzystając z naszych świadczonych usług. W ten sposób nie tylko sprawiamy, że klient wychodzi od nas zadowolony, ale także powodujemy, że do nas wraca i często poleca nas swoim znajomym oraz rodzinie. Jak widać warto inwestować w różnego rodzaju gadżety reklamowe. Nie jest to duży wydatek, a jednak może spowodować wzrost sprzedaży, a także wzrost liczby klientów.