Każda firma już w momencie rozpoczynania swojej działalności powinna rozplanować strategię reklamową. Od tego zależy, czy uda się jej wystartować z sukcesem. Na początku reklama powinna być zakrojona na dość szeroką skalę. W ten sposób więcej potencjalnych klientów dowie się o jej istnieniu. Rodzaj stosowanej reklamy powinien być w każdym przypadku dostosowany do branży, w której działa firma i towarów lub usług, które oferuje. Do najbardziej uniwersalnych form reklamy należą kasetony reklamowe. W swojej ofercie ma je coraz więcej agencji reklamowych. Kasetony doskonale sprawdzają się zarówno jako reklama zewnętrzna i wewnętrzna. Z powodzeniem można wykorzystać je także jako dekorację siedziby firmy. Ważne, aby kaseton nie zawierał zbyt wiele informacji. Nazwa firmy oraz jej dane kontaktowe w zupełności powinny wystarczyć. Kaseton ma stanowić jedynie zachętę do zapoznania się ze szczegółową ofertę firmy. Warto zadbać o jego walory estetyczne, tak by przyciągał uwagę klientów i budził pozytywne skojarzenia.